اخبار روزاقتصاد

ETFهای بیت‌کوین و اتریوم در سال 2024 شاهد ورود رکورد شکنی هستند: iShares BlackRock’s Bitcoin Trust و صندوق‌های اتریوم افزایش یافت

ETFهای بیت‌کوین و اتریوم در سال 2024 شاهد ورود رکورد شکنی هستند: iShares BlackRock’s Bitcoin Trust و صندوق‌های اتریوم افزایش یافت

  • ردیابی صندوق ETF بلک راک که بیت کوین و اتریوم را ردیابی می کند یکی از با ارزش ترین ها در بازار است.
  • علی‌رغم افزایش ورودی‌های ETF توسط YTD، این سکه‌ها در قیمت‌های خود اندکی رکود دارند.

بیت کوین نقطه ای (BTC) و اتریوم (ETH) صندوق های قابل معامله در بورس سهم قابل توجهی از جریان ورودی ETF جهانی را در میان صندوق های راه اندازی شده در سال جاری به خود اختصاص داده اند. با تکیه بر داده های موجود، iShares Bitcoin Trust (IBIT) و iShares Ethereum Trust (ETHA) BlackRock بهترین عملکرد را در بین ETF های رمزنگاری دارند.

بلک راک پیشرو در ETFهای رمزنگاری شده

Nate Geraci، رئیس فروشگاه ETF، اخیراً پست نموداری را منتشر کرده است که صادرکنندگان برتر ETF را بر اساس جریان ورودی سال به تاریخ (YTD) نشان می دهد. Geraci در مورد این داده ها اظهار نظر کرد و اشاره کرد که 13 مورد از 25 ETF برتر راه اندازی شده در سال جاری یا مربوط به بیت کوین یا اتریوم هستند. 

این نشان دهنده رشد فزاینده بیت کوین و اتریوم به عنوان ابزار سرمایه گذاری است. او همچنین خاطرنشان کرد که ETF های بیت کوین در بین تقریباً 400 ETF راه اندازی شده در سال جاری، چهار جایگاه برتر را به خود اختصاص داده اند.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا